Five Things

  • Jag vågar mycket, men att säga Bloody Mary i spegeln är något jag aldrig kommer göra.
  • Jag tycker att folk som super vardagligen är obehagliga.
  • Jag fjällvandrade som liten, och vill gärna göra det igen.
  • Jag förstår mig inte på människor som ojjar sig över djurplågeri, men fortfarande äter kött med gott samvete.
  • Jag har alltid velat ha en storebror.

 


 

  • I'm quit brave, but I'll never say "Bloody Mary" in a bathroom mirror.
  • I find people that booze everyday creepy.
  • I hiked in the Swedish mountains as a kid, and I want to do it again.
  • I do not understand people whom are deeply touched by animal cruelty, but still eat meat.
  • I always wanted a big brother.


Bianca på tåget

 


Kommentarer
Postat av: Milla

Tycker man kan få tycka att djurplågeri är fel även fast man äter kött. Jag som är diabetiker t.ex skulle inte klara mig utan kött tror jag, men ändå älskar jag djur mer än människor. Men ja förstår ditt tänk i alla fall

2012-03-30 @ 13:49:07
Postat av: Nicole

Jag var tvungen att äta fisk igen efter jag var vegetarian för jag svullnar upp av alldeles för mycket, bönor, linser, kolhydrater i allmänhet och det blev mindre och mindre jag kunde äta. Så jag gick tillbaka till fisk och skaldjur, och jag är fortfarande emot djurplågeri och en djurvän till 110 %. Men alla kan inte vara perfekta och även fast det går emot mina personliga åsikter så var jag tvungen att välja att må bra själv i kroppen än fortsätta och vara vegetarian med konstant smärta i magen. Jag håller med dig i princip, men man kan heller inte dra alla över en kam.

2012-03-30 @ 15:01:35
URL: http://theweirdone.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha, ja precis så är min åsikt också. Och jag håller fullständigt med att det är motsägelsebart när de inte vill höra om industrin och blundar för den/tycker den är hemskt, säger de är djurvänner och sen äter djur från industrin osv. Så håller helt med dig om det var så du menade :) Och jag lever efter den principen också att jag skulle kunna döda en fisk det var därför jag enbart gick tillbaka till det och inte till att äta kött fullt ut då jag aldrig skulle kunna döda andra djur.

2012-03-31 @ 03:35:11
URL: http://theweirdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0