Stress

Senaste tiden har verkligen varit stressigt. Har hunnit med hälften av det jag behövt fixa, och fått skippa massor med roliga saker för att få ihop planeringen. Är så glad att nästa månad verkar bli betydligt lugnare! Det märkt förresten att jag stressat, och kanske inte mått på topp det senaste. Kläderna har blivit betydligt tajtare.
Nu är det jag som går på diet!

A lot of stress lately. I've had to skip so much fun stuff and still I only manage to get half of my planning done. Sucks! Thankfully next month's going to be a lot more easy-going. It's also come to my attention that all of my clothes are bit thight now. The stress have been harsh to my body. Time to go on a diet!


(A new dress. I love it!)



Kommentarer
Postat av: Miaka

Usch vad tråkigt att du varit så stressad :( Vi får ta och mysa snart! Btw så köpte jag med den klänningen i fredags! Den är verkligen så himla snygg!

2012-03-18 @ 12:20:52
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh, du är så fin Anna!

2012-03-20 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0