More Easter + Art

Kära påskharen, jag har kommit på lite mer saker du gärna får stoppa i mitt ägg, utöver det jag skrev HÄR.
Du får gärna stoppa det fullt med godis från The English Shop, och sedan har jag hittat helt utsökt vackra linser som jag skulle kunna döda för! De är custommålade men ofantligt dyra... *ynk*



Jag står och lyssnar via ett gammalt kopparrör på om man ska låta avliva spädbarn med svåra handikapp för att bespara dem år av lidande - Utställningen (O)mänskligt.

Ojojoj vad jag flugit omkring. Just nu är det temaveckor i skolan med inriktning kultur, och för att greppa det hela så har jag åkt runt på varenda konsthall i hela staden.. typ. Eftersom det är via distansutbildning så är ju allting individuellt. Riktigt mysigt att traska omkring ensam på alla utställningar faktiskt. Inte något jag brukar göra själv.
Men efter intensiva veckor så ska det bli riktigt skönt med en vecka lov. Blev riktigt förvånad faktiskt, påsk, redan?
Ik, tiden går så snabbt. Snart sommar!

Gosh, time flies. Next week's free from school thanks to easter, and god knows I need it after this. I've been to every art gallery in town for the last week due to a special assignment in school, and even though it's been loads of fun, the hard work behind it all to finish my project have been really tiering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0