The Rainbow-Parade

I söndags var det finaldag för HBTQ-festivalen (Homo, Bi, Trans, Queer) i Göteborg och som sig bör hölls den årliga Regnbågsparaden! Jag älskar de här tillställningarna. Det är verkligen bara ren glädje och kärlek! I år marcherade runt 10.000 människor och självklart var jag en av dem. Fick även med mig vackra Isabelle, som jag även snott en del kommande bilder från,  och givetvis var även Bianca med. Är så otroligt stolt över mitt lilla knippe. Hon pinnade på utan att bry sig nämnvärt om alla människor, kameror, trummor och den höga musiken. Mattehjärtat bubblar av stolthet!


Last sunday was the big finale for Gothenburg HBTQ-Festival (Homo, Bi, Trans, Queer) and to celebrate the big Rainbow-parade marched through town. I really love these things, it's just fillled with pure love and happiness! This year nearly 10.000 people took part in the parade, and of course I was one of them. I also brought my beautiful friend Isabelle and ofc Bianca as well. And gosh, I'm sooo prouud over my dog! She walked along without even caring for the loud music, drums, people and cameras. She's such a good dog!


And if you want to see more pics from the actual parade here's a great link:

http://www.djungeltrumman.se/festfoto/foton/2461/77108

 

 

Some pretty friends


I marched under Freak Societys Banner this year, along with some great ppl!



Kommentarer
Postat av: maaati

Du är så himla söt! :)

2012-06-05 @ 23:38:37
URL: http://matildalindqvist.blogspot.com
Postat av: Anonym

Varifrån kommer fladdermus-håraccessoarerna?

2012-06-14 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0