Cozy Stuff

Igår spenderade jag en underbar dag med snyggaste tjejjen i stan ♥ (bortsett från Bianca såklart, hehe). Vi fikade pratade, shoppade och pratade lite till. Väldigt mysigt med andra ord! Och jag hittade de fluffigaste tumvantarna jag någonsin sett! Gosh precis vad jag behövde, nu får det gärna bli iskallt ett litet tag så jag kan använda dem.

 

Yesterday I spent the day with gorgeous Jenni and we had a wonderful time. We talked a lot over a cup of coffe, did some shopping and talked a lot more. She's just so amazing ♥ And I found the fluffiest of mittens, gosh just purrrfect. So now I would like the weather to get alot colder so I can use them, right now it's not even frosty outside!


You can find Jenni/ Iva Insane here ➜➜ http://ivainsane.wordpress.com/



Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Jag älskar ditt hår!!

Har du färgat själv eller hos frisören och vad har du för färg? Jag vill ju också ha blått hår ju!:)

2012-01-17 @ 20:37:06
URL: http://atrumrose.blogg.se/
Postat av: Deniz

fina tjejer!

2012-01-21 @ 00:28:11
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gör Du för att Behålla ditt hår blått? Använder du toningen (antar att du färgar med directions?) tillsammans med balsam när du tvättar håret eller har du nåt annat tips på hur man håller färgen?

Jag vet att du har skrivit att du är på jakt efter en ny färg för att du också tycker att färger håller dåligt. Tänkte att du kanske hade ett knep som jag totalt saknar.

/B

2012-01-28 @ 10:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0