Piercings & Tattoos

Börjar det nya året med att ta upp en av punkterna ni bett mig skriva om, nämligen:
  • Mina bodymods och framtida planer

 

Först och främst vad jag redan har. Vilket faktiskt inte alls är särskilt mycket. Har alltid varit väldigt försiktig när det kommit till bodymods av alla slag. Har inte velat sluta upp missnöjd för att sedan sitta med ett missprydande ärr eller liknande. Men här är listan iaf, uppifrån och ner bortsett från tatueringar.

 

-Fem stycken piercingar i öronen

-Ring i septum (min första bortsett från öronen)

-Stav i Tungan

-Två Dermal Anchors vid nyckelbenen

-Ringar i båda bröstvårtorna

-Stav i naveln

 

När det kommer till piercingsdelen är jag ganska nöjd som det är. Planerar att sätta en till i tungan och möjligt några fler dermals vid nyckelbenen. Kanske blir ett par hål till i öronen med, men det återstår att se.

Fler ideer finns dock på tatueringssidan. Än så länge jag har bara tre stycken men har så många fina planer som ligger och lurar. Det är egentligen bara ekonomin som har förhindrat det hela.  Vill dock inte avslöja mina framtida designer, men jag kan iaf säga att de involverar mitt favoritdjur: Fladdermöss!
Dessa har jag nu:

 

 

 


Long Story Short:

It's about the Piercings and tattoos I've got at the moment, and my future plans for more. When it comes to piercings I'm quite happy with what I've got, but I'm planing fore some more Dermal Anchors and mabye one more in my tounge. So this is what I already have:


-Five in my ears

-Septum: a ring

-Tounge

-Two dermal Anchors under my collarbones

-Both nipples: rings

-Bellybutton


But on the tattoo-side I have loads of yummi plans! Don't really want to spoil them yet, but I can say that they involve my favourite animal - Bats! You can see my present darlings above.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

I hate to be "that guy", men kan vi inte få se bröstvårtepiercingarna?

2012-01-09 @ 17:45:10
Postat av: Malin

Åh dina tatugeringar är superfina och passar dig verkligen! :)

2012-01-09 @ 17:57:04
URL: http://cherrybell.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag hade ingen aning om din handledstatuering, sjukt snyg, gillar den skarpt :)

2012-01-11 @ 16:02:36
URL: http://isabelleix.blogg.se/
Postat av: Isa

g

2012-01-11 @ 16:03:16
URL: http://isabelleix.blogg.se/
Postat av: Papsen

Nej, vi vill INTE se bröstvårtepiercingarna! :P

2012-01-11 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0