Nothing Special

Det är lite tomt här men är i plugglaget och världens olyckssvacka!
Jag har en inflammation i bakhuvudet som jag äter medicin mot, och idag blev det återigen en tur till sjukhuset för att få antobiotika mot en urinvägsinfektion från helvetet. (Jag hatar att vara tjej ibland) Dessutom är jag fattig som en kyrkråtta efter att både betalat massa försäkringar och medicineringskostnader den här månaden. Underbart! 

A bit empty here but I'm studying like crazy and lately I've been really unlucky!
I have some kind of inflammation inside the back of my head that I'm eating medicin to cure, and earlier today I had to go back to the hospital to recive some antibiotics for a urinary infection from hell! (I hate being a girl sometimes)
And yeah, not to forget that I'm poor as church mouse after paying all my medicins and my insurance fee. Yay!


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Tack ska du ha :D hehe, jag syftade mest på håret egentligen. Mitt lila brukar dessutom skifta rätt mycket i blått. Så, bara lite smått sådär!

2012-01-31 @ 12:21:30
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Sheriilyn

Shit, en inflammation i bakhuvudet? Hur lyckades du få det om man får fråga? :s



svar: oh, tack!

2012-02-03 @ 12:05:04
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: malin

Krya på dig massor! Och hoppas det vänder och blir bra snart!

2012-02-06 @ 10:33:32
URL: http://eightypercent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0