Valentines

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag. Jag älskar smått meningslösa högtider, speciellt om de ofta involverar choklad och blommor, men i år har jag ingen aning om vad jag ska göra. Tror inte ens att det kommer blommor till dörren.
Såatte... Någon som vill moffa gottis och glo på film hela dagen med mig?

It's Valentine's tomorrow and to be honest, I love these unnecessary holidays, especially if they involve chocolates and flowers. But this year I haven't got a clue what to do. I don't even think there will be flowers at the door.
Sooo, anyone out there wanna come over and eat candy and watch movies all day with me?



Kommentarer
Postat av: A-L

I'M ON MY WAY!

2012-02-13 @ 18:48:06
URL: http://thewhiteknight.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Ja sjukt mysig! Men morgonrock.. Nix, inte i min värld. För snygg för att bara strosa runt i hemma ;)

2012-02-13 @ 20:34:37
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Anonym

Ramlade in på din blogg av en slump, kikade omkring lite... och jag måste säga att du är så otroligt vacker. Du verkar vara en härlig människa. Bara det jag ville säga.



Mvh random brud från Hälsingland

2012-02-13 @ 22:03:11
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Okej! Hade ingen aning om straffkoppel :O För om det jag läser pratar han ju BARA om positiv förstärkning. Att aldrig fya en valp som kissar inne och att avleda med andra saker ifall en hund gör något olämpligt. Men det där gäller inte om det är riktigt svåra fall då...? För jag känner mig nästan själv lite 'för dum' med Burton då han bara snackar om positiv inlärning och allt det där i boken. Haha :) Men jag har ju varken sett eller läst så mycket med honom!

2012-02-16 @ 15:54:35
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0