Busy Busy Busy

Länge sedan sist, men oj jag har verkligen haft fullt upp hela tiden! Sedan jag kom hem från pappa så har jag inte haft en enda dag utan något inplanerat och just nu ser den trenden ut att fortsätta en bra bit in i mars. Jaja, det är i princip  bara massa roligt inplanerat så jag klagar inte! Wih!

Long time no see, but I've been really busy lately. Not a single day since I got home from my father have passed without something planned, and it seems like this is going to continue a bit into march as well. But I'm not complaining, it's mainly funny things planned. Wih!




En bild från när mitt Cissigull sov över tidigare i veckan. Lika barn leka bäst.. eller hur var det nu? DErP!

A pic from earlier this week when my friend Cissi stayed the night. Birds of feather flock together, hehe. DErP!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0