Music

Fick en fråga om vika band jag sett live, och det fick mig lite nyfiken. Så satte mig och smällde ihop en lista med de jag kommer på såhär på rak hand. Räknar dock bara de lite större spelningarna. Skulle alla små osignade band vara med skulle listan bli oändlig.

I recived a question regarding which bands I've seen preform live, and it got me curious. So I made this list with the ones I can remember at the moment. Just counting the "famous" ones.
  • Depeche Mode
  • Depeche Mode
  • Depeche Mode
  • Depeche Mode
  • IAMX
  • IAMX
  • Placebo
  • Welle Erdball
  • Tegan and Sara
  • Nine Inch Nails
  • Emilie Autumn
  • Jean Michell Jarre
  • Nightwish
  • AFI
  • Alice in Videoland
  • Morrissey
  • Röyksopp
  • MUSE
  • Patrick Wolf
  • Auto Auto
  • VNV Nation
  • The Cure


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0