Tio Punkter

Läs föregående punkter HÄR.
  • Jag är mer eller mindre beroende av broccoli. NOMS
  • Skulle gärna vilja ha en amstaff, staffordshire eller pitbull ♥
  • Jag har hatat min kropp sedan tidigt tonår men försöker lära mig leva med den.
  • Skulle kunna leva på asiatisk mat.
  • Jag känner mig hemma och lycklig i London
  • Vantrivs när det är stökigt där jag bor. Stök hos andra jag besöker berör mig inte.
  • Tittar nästan aldrig på film självmant, men följer flera serier slaviskt!
  • Jag har somnat sittandes med PS3:kontrollern i händerna fler gånger än jag kan räkna.
  • Jag festar ganska sällan, men när jag väl gör det ger jag gärnet!
  • Big Daddy och Pyramid Head är två av mina favoriter i spelvärlden.

This is my serious face....

Kommentarer
Postat av: Nicole

vill ha en staffy också och är exakt likadan när det kommer till filmer och serier!

2011-09-03 @ 03:58:38
URL: http://theweirdone.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Åh, broccoli<3

2011-09-03 @ 12:03:29
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Jennie ♥

så fin blogg!!! allt bra?

2011-09-03 @ 18:55:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Linda Snakeflake Wennevold

1.Broccoli är gott!!

2.Samma här...helt underbara hundar!

3.Där känner jag exakt som du...har aldrig gillat min kropp...även nu, men man är född som man är och försöker göra det bästa utav det, tänka att inen i hela världen ser ut som jag, och det gör mej vacker och unik? <3 Men det är jag, hur du inte kan gilla din kropp e för mej ett mysterium då jag betraktar dej som en av de mest vackraste skapelserna på denna jord!!

4. Ge mej asiatisk mat för resten av livet och jag dör garanterat lyckligast på jorden! Bästa maten eveeeer!!!

5.Har alrid varit i London...skulle gärna åka dit...

6.Jag är likadan...ordning, rent och fräscht hemma...hur andra har det bekommer mej inte ett dugg, jag respekterar andras, men jag mår bäst hemma i städad miljö :)

7.Föjler inte nån serie nu...film slår man på då och då när man känner för det :D

8.Pallar inte PS spel alls!

9.Festar sällan också...och när det väl händer är jag på kalashumör men behärskad och förnuftig...hahaha!! En mamma och moralpolis ibland oxå...xD

10.Ingen aning om vilka dom är...men har ju andra favoriter :D

2011-09-03 @ 21:02:59
Postat av: Emz

Hej :)



Det här kanske kommer låta konstigt men jag skulle vilja höra om man skulle kunna få använda nån bild av dig (It's in the Eyes&Lady in White) Jag blir så inspirerad av dig dig och dina galet fina foto sessioner! och jag ser konst som kan skapas och bli en fin tavla eller två ;)



Ha en fortsatt bra helg! :)

2011-09-03 @ 23:04:05
Postat av: Olivia

Kollade runt i bloggen - söt blogg! Måste bara fråga, är dina ögonfärgen på riktigt eller är det linser?? :)

du kan kanske svara på detta i ett inlägg då jag inte har någon blogg..

2011-09-09 @ 19:37:09
Postat av: Jennifer

Sv: Ja verkligen!:D



Grymt söt du är!

2011-09-13 @ 21:30:40
URL: http://musicgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0