Swenglish

Från och med nu kommer jag skriva både på svenska och engelska här. Märker att det är en hel del läsare som inte är svenskar så för att bespara dem det utmärkta *host* jobbet som google translate gör så kommer det numera finnas två texter till varje inlägg.

From now on I'll be writing in both Swedish and English.
This is because I've noticed that some of you out there are using Google Translate, and well, as you've probably noticed that's not the best of ways. So welcome to Mitsukai in Swenglish... kinda ♥

Kommentarer
Postat av: Miaka

Jag har med funderat en hel del på det, har med haft en del som undrat om jag inte kan skriva på engelska men vet inte om jag pallar att göra bägge XP

2011-09-06 @ 12:57:45
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0