Peeping Tom

Sitter här med en enorm kopp fylld av vaniljté och myser med Bianca. Det är ungefär det enda jag gjort sedan jag kom hem från hotellet, dricka te och mysa med plutten. Saknade henne så otroligt mycket även om jag bara var iväg ett par dagar, fast jag vet ju att hon haft det prima hemma hos pappa.
Dessutom har jag väldigt svårt att sova inatt. Hade en lite halvtraumatisk upplevelse förra natten och är fortfarande lite (läs väldigt) skakis. Visade sig nämligen att det var en Peeping Tom här (fönstergluttare) och det är väldigt obehagligt att veta att någon stått och stirrat på mig från natten. Imorgon ska pappa komma och hjälpa mig med något skydd.. lutar åt motion sensor-ljus. Isch, varför vill ens någon kika på mig. Creepy!

***

I'm sitting here with a big cup filled vith vanilla-tea and a very cuddly dog. I've been missing her so much even though I was  away just for two nights. And besides, I know that she had a wonderful time at my dad's place.
Anyway, I'm having truoble sleeping tonight due to a traumatic experience last night. Apperantly there was a Peeping Tom here and it's revolting to know that there were someone staring at me from the darkness outside. Dad promised that he will come by tomorrow and help me fix some protection. I think I'll go with some kind of motion sensor-light.
I just can't understand why someone would want to watch me... Creepy!


Well, here's a pic from the hotel. Me and my lovely Boy.


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Usch, så äckligt! Förstår att du är skakis :/

2011-09-19 @ 12:32:12
URL: http://pimpxprincess.se/
Postat av: Anonym

Usch vad obehagligt.

Hoppas det inte händer igen eller eskalerar.

Men det är väl sånt som händer när man är så vacker. ;)

Skämt åsido, hoppas det var en engångsgrej.

2011-09-20 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0