Fråga

Olivia om Tio Punkter:
Kollade runt i bloggen - söt blogg! Måste bara fråga, är dina ögonfärgen på riktigt eller är det linser?? :) du kan kanske svara på detta i ett inlägg då jag inte har någon blogg..
Det är faktiskt en ganska vanlig fråga jag får, så nu gör jag ett allmänt svar, även om jag tror att jag skrivit om det innan... Hmm, ah well, nu tillägnar jag iaf ett helt inlägg åt mina ögon, haha!
Jag använder nästan alltid linser, blev fast i färglinsträsket när jag var 12/13 år och har inte lämnat det sedan dess. Jag har även avverkat massor med ögonfärger! Gröna, vitblå, lila, rosa, svarta.. you name it! Just nu har jag dock en vardaglig favorit som är mörkblå med en blomma i (blomman syns dock bara när man tittar näääära).


Och här har ni dem, utan linser. Ljusblåa och tråkiga...

I got a question regarding my eyes and if they are my natural colour.
I actually wear coloured contacts almost daily. I've been changing my eyes since i was about 12/13 years old and during that time I've gone through a lot of different colours, like pink, green, violet, black...
But right now i've fallen in love with a pair of dark blue lenses with a flower in them (only visible if you stare like crazy). Well... above here you have my natural eyes.. Pretty plain and boring if you ask me.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Ahaa!! Tyckte också om denna färg, den är så fin och ovanlig. Men du är också söt utan linser! :)

2011-09-10 @ 10:27:03
Postat av: Isabellen

Jag har kollat nääära och sett blomman :D

2011-09-10 @ 22:59:40
URL: http://nikotindamen.bloggplatsen.se
Postat av: Miaka

Sv: Ja det blev faktiskt riktigt bra, om någan hade bjudit mig på dem hade jag nog aldrig kunnat gissa att det inte var smör i! Tror dock att youghurten gjorde mer än oljan!

2011-09-11 @ 10:13:29
URL: http://miaka,blogg.se
Postat av: pimpXprincess

Ballt med en blomma i :)

2011-09-15 @ 15:56:21
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0