Title

Nu var det ett tag sedan sist. Eller faktum är att jag skrev ett kvällsinlägg för någon dag sedan, men råkade tydligen spara det som utkast ist för att publicera, och nu känns det bara dumt att ta upp det. Jag har iaf varit iväg till Stockholm en sväng för att krama på fina Beccis, shoppa och äta ofantliga mängder thaimat. Sådär utmärkta dagar helt enkelt. Eller bortsett från vädret... Spöregn, översvämmning och stormvind må vara mysigt när man sitter inne med varm choklad. Men ett stort NEJ när man måste traska omkring i det.
Vad mer då? Jo jag har varit väg på div föreläsningar, hälsat på svärföräldrarna och dött med huvudvärk. Spännande, eller hur..? (Doh) Imorgon ska jag iaf dra mig ut till mamma en sväng. Fixa det sista på halloweenkostymen (det kommer bli episkt) och visa henne förlovningsringen! Oh my....


(Me and Becca, tired and soaking from the storm outside)

Long time, no see. Well truth be told I actually wrote here a few nights ago, but apperantly it did not get published. Ah well. I've been visiting a dear friend (Becca) in Stockholm for a few days. We did some shopping, ate too much thaifood and had a wonderful time. Well, apart from the whether. Pouring rain, floods and strong winds are kina cozy when you're indoors with a hot cup of cocoa. But when you have to be outside it's a big NONO.
So what else? Well, I've been to some lectures, visited the in-laws and also spent some time dying because of some awftul headache. Exiting, huh? Tomorrow I will go to my mum over the weekend. She's going to help me finish my epic halloween costume! And ofc I'll need to show her my engagement ring! Oh my...



Kommentarer
Postat av: Deniz

finisar :)

2011-11-10 @ 02:11:52
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0