Oooh

Så efter att ha haft ett par riktigt dåliga dagar så börjar jag få kraft att göra saker igen. Idag är det storstädning på schemat, och i ärlighetens namn är jag snart redan klar med det. Gick undan! Sitter just nu och väntar på att golvet ska torka efter min tangodans med moppen, och vad bättre att fördriva tiden med än att blogga och ögonshoppa. Har tyvärr gått och förälskat mig i en otroligt fin ensamble som budgeten inte alls räknat med.

(Så mamma, om du läser det här så önskar jag mig den kjolen och blusen  i julklapp!
Jättemycket!
)



So after feeling like something the cat puked up for a few days life is finally looking up again! Today it's time for epic house cleaning of doom and to be honest, I'm almost done already! So while I'm waiting for the floors to dry I thought that I might do som blogging and eye-shopping. And gosh, i just fell in love with this beautiful ensamble above.. WOW. Must have...! It will go right up on my Christmas wish-list!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

HAHA du borde gå dit och trycka ansiktet mot fönsterrutan. kommer de ut får du beklaga dig över hur det var bättre förr och att man inte kan hålla på med sådanna tokigheter. så suckar du och ackar dig XD HAHAHA ;DDDDD

2011-11-27 @ 09:54:42
URL: http://www.murderotic.com/
Postat av: Anonym

Snygga kläder!

Va inne och kollade sidan och dog lite...har du tips på fler bra sidor där man kan hitta "alternativa" kläder m.m., nått som inte så många känner till?



//Bella =)

2011-11-27 @ 16:25:19
Postat av: Pixy

tips!



http://www.shopjessicalouise.com/index.html

2011-11-28 @ 01:07:48
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

Jag ställer samma fråga som Anonym där uppe!



Till Mitsukais mammis: Ge henne kläderna i julklapp så vi som läser bloggisen och följer på bilddagboken får se och beundra din fina dotter :3

2011-11-28 @ 22:08:16
URL: http://Tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0