Halloween 2



Lekdags! Vi hade mumifieringstävling, sådant man gjorde på lekis ni vet, och självklart vann mitt lag!

Playtime! We had a "make a mummy"-competition, and my team won ofc!






Vid festliga tillfällen ska det rökas cigarr har jag hört. Det är iaf vad ett par av killarna gjorde. Dyra grejjer med.
Blesh! Efter rökpausen fortsatte vi att leka. Nedan syns bla "Älskling Älskling, älskar du mig så le". Den där leken då man ska sätta sig i någons knä och få dem att skratta, tydligen lyckades min pojke väldigt bra!

Party and cigars go hand in hand apperantly. So a few of the guys had quite expensive ones with them.
Uack! After waiting for the smokers we continued the games. Down to the left you can see a snaphot from a game somewhat translated to "Darling, Darling. Smile if you love me"




TWISTER TIME!





Och slutligen, en till bild på lilla mig.
Ganska lyckad kväll helt enkelt!

And finally, another pic of me.
Over all it was a pretty good party-night!




Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

Fan vad kul med twister! Måste verkligen införskaffa ett! Är ju ett helt toppen partyspel. Och söta du såklart :)

2011-11-08 @ 20:39:17
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0