Cirkus


Whopsidooo!
I fredags drogs barnasinnet upp till max då jag och bästa Em drog på Cirkus! Massa popcorn, godis och skratt. Mycket trevlig fredag med andra ord. Och roligast av allt, duktiga, glada vovvar i manegen. ♥



Vi kom på plats tidigt, tur det för POFF så var tältet fullsatt!


Fish-eye måste vara något av det roligaste som finns. Herregud vad kul man kan ha med det!
Em tog mest episka bilden evvah!


Glada tjejer!


Herp Derp!
(Haha, mitt huvud ser enormt ut)



Och slutligen min outfit för dagen.
Jag blir ofta inspirerad av cirkus när det kommer till kläder och smink, kanske därför jag trivs så bra där, tihi.

Kommentarer
Postat av: peter

hoho cirkus har man själv inte vart på sen barn :D

antar ni hade riktigt skoj^^ Varför har du så stora ögon för? hehehe

2011-05-08 @ 09:27:09
URL: http://fotope.blogg.se/
Postat av: Miaka

Haha eller hur! Dom gör massa såna små roliga filmer^^

Joo eller hur, men just det här paret är faktiskt lite äldre, (28 och 33) men sen har jag ett till par vänner som gifter sig i sommar där tjejen är lika gamal som jag! Då känner man verkligen sig gammalXP



Vad mysigt det ser ut med circusen btw. Jag älskar verkligen att gå på circus men det var nog nästan 10 år sen jag besökte en sist :S

2011-05-09 @ 15:59:47
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0