Tråååk

Det här har nog varit den tråkigaste helgen på länge.
Jag är mitt uppe i att avfärga mitt hår (lugn det ska fortfarande vara blått, måste bara få bort massa gammal färg för att det ska bli snyggt igen) och det har resulterat i ett vitt hår med massa mintgröna parter. Det ser iaf väldigt konstigt ut så jag har inte direkt velat åka bort någonstans. Iställer har jag suttit hemma och rullat tummarna (läs: spelat new vegas) och irriterat mig på min kurrande mage. Jo för inte nog med att jag håller på att renovera håret *hehe* så är jag mitt uppe i en specialdiet då jag ska fotas nästa helg. BLÖRK! Jag vill ha pizza....

Och bara för att jag saknar min Em väldigt mycket just nu så får ni en söt bild från förra sommaren:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar dig också! Sleepover snarast, ska bara se till att jag kan göra det med gott samvete och vara ett bra sällskap <3

2011-05-23 @ 15:48:06
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: Miaka

Åh! Kan du inte ta någon bild och lägga upp! (eller mms:a) Vill verkligen se hur det ser ut!

2011-05-23 @ 18:26:55
URL: http://mik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0