Text

Think you're giving but you're taking my life away

Jag erkänner, sedan stockholm har IAMX gått på repeat hos mig. Hoppas inte grannarna tröttnar lätt för senaste skivan har verkligen gått nonstop. (Sedan behöver vi ju inte tänka så mycket på att jag självklart galer med i alla låtar.) Nu ska jag dock ta en paus i lyssnandet och slänga mig framför tv:n med New Vegas. Det behövs efter dagens intensivpass i simhallen. Blöh, kroppen är så mör att jag knappt kan stå!



Och eftersom jag just nu känner mig allmänt nere och sunkig så bjuder jag på en bild från lyckligare tider, senaste Lodonresan. Fy fan vad trött jag är på Sverige. Hur ska jag hålla ut ända till september då nästa resa är planerad?



Kommentarer
Postat av: Glada 1-up svampen från ClubFreaks

Aww :( hoppas du mår bra snart igen :)<3

Såg att du hade frågestund å att den är stängd :(

Har inte haft en fungerande dator så har inte kunnat läsa din awesome blogg på ett tag :(

Hoppas de går bra att jag ställer en lite fråga nu.

Min fråga är, Vart köper du din awesome hårfärg?

Hade gött!!!

Mvh// 1-up ^,..,^

2011-05-20 @ 12:45:58
Postat av: Miaka

Om vi får råd så tycker jag att du och jag ska åka till london asap<3

2011-05-20 @ 19:56:27
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Miaka

Tack! Ja, men om jag åker dit på en intervju ska jag absolut kolla om de har mer behov och i så fall ge dem ditt nr (om det är okej, så klart) för på khen verkade det ju verkligen som att de behövde mer, eftersom de precis hade blivit av med tre pers!

2011-05-21 @ 13:16:40
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0