IAMX LIVE

 

Alltså jag kan knappt beskriva hur bra det var. Alla mina personliga favoritlåtar var med, Chris slängde sig över mig två gånger i publiken (♥) och draget var så underbart att jag inte kunde sluta dansa! Nalens lokaler är ju dessutom väldigt vackra. Perfekt för IAMX!

 

Ska jag jämföra med hur det var när jag såg Chris+Team 09 på Debaser, så var detta en halv miljard gånger bättre! Och även om jag i början av spelningen stod ganska långt åt höger, så hamnade jag på något magiskt sätt så småningom nästan precis i mitten. Perfekt med andra ord! Har nästan inga bilder dock. Dels för att IAMX är svårast evvah att fotografera, och dels för att jag var i för stort lyckorus för att ens kunna tänka klart. Men jag har iaf lite olika filmklipp samlade för den som är intresserad. Ljudet suger då det i princip bara är bas och trummor som tas upp, men det är sådant man får ta.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: stella

Såg dem i Malmö i lördags.

Och ja, det var helt jävla fantastiskt!

2011-05-16 @ 13:59:16
URL: http://fastfrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0