Titel

Åh vad kul, det har trillat in massa roliga frågor, ni är så söta! Alla kommer bli godkända i samband med att svaren kommer upp i början av nästa vecka. Tills dess är det bara att fortsätta skriva under frågestunden!



Och vet ni vad!? Idag är det äntligen dags! Idag blir det äntligen IAMX. När deras konsert blev inställd i mars var jag mycket ledsen flicka. Men idag är det nya tag och jag sitter och peppar. Snart ska jag hoppa på pendeln in till stan och sedan smäller det! WOHOOOO!


Bild från när jag såg IAMX 2009.



Tycker dessutom att alla ska sända en litet tröstande tanke till mina "svärföräldrar" som idag säger hejdå till en av sina älskade vovvar. Bianca är utlånad till dem över dagen som tröstishund.
Hejdå Sigge, snart kan du springa omkring igen utan att ha ont!

Kommentarer
Postat av: Annely

Fan vad grymt, ha det svinkul! ;D

2011-05-13 @ 17:43:54
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0