Freakshow Pics

Kör upp en till bild på mig och Cissi bara för att hon är söt när hon är full.

 

Knuddelhög ♥

 

PiNkY herself med sin Pojke.

 

Haha, avdäckad Cissi i bakgrunden och väldigt glad flicka som kom på att hon lyste!

 

Cute boys ♥

Husse / designated driver och Pojkvän.

 

Jag och söta Belinda.


Och kvällens gulligaste! Kom fram en bloggläsare som var överlycklig över att få träffa mig. Så sött. Fick dessutom en liten 1up svamp av henne. Den bor numera i min plånbok, aldrig fel att ha ett extraliv i fickan.


 


Kommentarer
Postat av: MIaka

Haha helt underbara bilder, specielt den när jag ligger avdäckad typ. Men du ser jättefin ut på alla bilder!

2011-03-07 @ 13:36:18
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: PINKY!

miiih tjuvar bilder fina bilder med var det!

2011-03-07 @ 14:43:24
Postat av: Veronica

Här var det färgglatt :D

2011-03-07 @ 22:49:31
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: Isa

Looking good! :)

2011-03-12 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0