Stockholm-Picture Post


En söt Cissi på tåget uppåt i landet, trött men pepp! Till höger är rummet vi sov i. Old town lodge, skitmysigt vandrarhem med sovsalar precis vid gamla stadsmuren, långt under marken. Myyyys!


Farligt god buffé! Åt seriöst till jag spydde, kunde inte sluta, var för gott! Och massa vegetariska alternativ. Noms!
Varken jag eller Cissi har nog aldrig ätit så mycket!



Sedan var det tillbaka till vandrarhemmet för lite förfest och mys. Drack gott och pratade bort flera timmar innan vi slutligen drog ut på stan..


Hamnade här, Medusa Rockklubb. Väldigt mysigt ställe i gamla stan. Blev bjudna på sjukt mycket dricka, pratade med massor av trevliga människor och dansade tills benen domnade bort.


Dagen efter... Bakispizza och shopping innan vi återvände till Västerås!


Och efter att ha spenderat ett par dagar hos min pojkvän så var det dags för Cissi att åka. Jag följde med till Centralen för att vinka av henne. Tacka gudarna för solglasögon när man är nyvaken och osminkad!

Tack för allmänt awesome helg ♥



Kommentarer
Postat av: Miaka

Tack själv! Var verkligen fantastiskt!!

2011-03-30 @ 23:02:49
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: T R O L L K V I N N A | Linnéa Johansson

Åh, måste bara lämna en liten kommentar, GUD SÅ SNYGG DU ÄR! :)

2011-04-02 @ 16:32:03
URL: http://trollkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0