Back to Life

Måndag, dagst att ta itu med livet once more även fast jag hellst vill bunkra upp mig med mer spel. Ah well. Jag kan dock aldrig återgå till det extrema nördandet jag en gång höll på med iom Bianca. Inte bara det att jag måste pausa spelet var sjätte timma för att ta ut henne på promenader, men med hundägande ingår ju även busande och gosande. Dock så har hon varit ovanligt slö de senaste dagarna, och hennes plats har mest varit på min mage när jag spelat. Alltid mysigt med lite sällskap ♥

Men som sagt, tillbaka till livet. Pappa fyller 50 om ett par dagar och jag har massor att göra! Stressen blir ju dessutom inte mindre av att jag har ett stort berg av plugg som väntar på mig. Blörk. Tror jag ska ligga kvar i sängen liiiite till och mysa med pluttan.


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

Åh, men GUD så fin bild!

2011-03-15 @ 00:14:47
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0