Update - Bianca

Nu är Bianca verkligen på bättring. Äntligen!
Hon blev värre igen ett par dagar efter besöket på Blå Stjärnan, och då lyckades jag få komma till Viskadalens Djurklinik istället. (Ringde egentligen dit först när Bianca blev dålig, men de har tyvärr inte jour.) Så tidigt i tisdags morse åkte jag dit och lämnade in en liten ynklig hostvovve. Halv fyra fick jag hämta henne igen och det första veterinären sa var att de plockat bort ett par grässtrån från svalget. Alltså något Blå Stjärnan totalt missat! De hade tydligen varit fastkilade ordentligt, inte konstigt att Bianca haft det jobbigt. Veterinären sa också att hon dubbelkollat ordentligt så att det verkligen bara skulle bli bättre nu. Jag började nästan gråta av glädje!
Så slutsumman av det hela är - Blå Stjärnan tog nästan 4000 kr och gjorde inte mycket nytta alls medan Viskadalen bara ville ha 1900 och då dessutom dubelkollade allt!

Gosh vad skönt att det är över!
Jag och Bianca har äntligen kunnat slappna av idag, och vi har tagit igen en hel del förlorad sömn.


Jag älskar den här djurkliniken!! Bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Kvack

Jag hoppas du ringer till blå stjärnan o berättar för dem att de inte hade tagit bort allt o du är sjukt besviken o känner dig lurad på pengar o att din hund har fått lida! Det skulle jag ha gjort. O de behöver verkligen få höra att de haqr gjort ett misstag o hoppas de lär sig från det.

2011-06-16 @ 12:16:31
Postat av: Lisen

Skaffa en djurförsäkring så slipper du betala allt själv?

2011-06-17 @ 00:52:02
URL: http://elisiejonsson.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Tävling på gång! :)



http://lutenn.blogg.se

2011-06-18 @ 00:33:01
URL: http://lutenn.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det måste ju ha ingått i försäkringen iaf?

Fy FAN vad dåligt att dom missat gräs som fassnat. Man ska ju kunna känna sig trygg när man lämnar in sin hund att allt är bra när man får med sig dom hem. IDIOTI!!!!

Bra att hon mår bättre nu iaf, stackars liten.



Mammas katt satte gräs i halsen förut, den satt från halsen upp i näsgångarna, hostade och lät som bara den.

2011-06-18 @ 15:27:23
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0