Om Idag

Mycket bra dag. Prima sällskap, massa prat, god mat och tatueringsplanet till max.
Dessutom måååste jag bara berätta. Ni som läser här vet ju att min lilla hund heter Bianca, och Issa adopterade nyligen en liten Chihuahua hon med, vid namn Tyson. Dock så fick vi reda på idag när Tysons papper kom att han egentligen heter Bernard! Hur lyckat är inte det!? Bernard och Bianca, och de tycker ju dessutom väldigt mycket om varandra... Kan det bli bättre? ♥ (Valp-planer på full rulle)


(sötnosarna för ett par veckor sedan)

Och sedan bjuder jag på en bild som jag återigen stulit från Issa (återkommande tema.. hmm..)
Vi tog en slush i parken. Ytterst välbehövt i värmen. Och ja, man ser ut såhär när man nommar slushies!


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: eller vänta... Va? :o

Måste det vara helt kritvitt, kommer det bli grönt annars? ^^

2011-06-30 @ 18:29:17
URL: http://rosida.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Älskar håret! :D Hade själv samma färg en gång i tiden.



Sv; Eller hur, varför jagade dom bort fantomen? Han var ju bäst!

2011-06-30 @ 21:39:06
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Åh valpar <3 <3 <3

2011-07-01 @ 14:40:37
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

vad ska du tatuera förresten?`kanske redan har frågat

2011-07-01 @ 14:40:52
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Isabellen

Hihi jätte mysig dag!

tyckte inte nya djuraffären vart något för hundägare, fanns ju typ inget alls. jag håller mig till djurmagasinet :3

2011-07-03 @ 19:57:02
URL: http://nikotindamen.bloggplatsen.se
Postat av: Linda Snakeflake Wennevold

Med risk för att verka tjatig...men du har verkligen en sån stark livsglädje och dragnings kraft till dej! Har inte träffat dej så personligen och lärt känna dej än...men bara av det man fått se i bild, läst och videos så blir man bara helt fast i dej!! Du utstrålar så mycket bra och fin energi, glädje, lekfullhet och mystik...har aldrig trott på att nån elr ngt e perfekt...men man kan inte hiyta ngt negativt med dej^^ Bara att läsa och följa din blogg kan göra min dag och få upp mitt humör<3 Då måste det vara fantastiskt att lära känna dej? Du e rå-cool, speler cello, stratego, äter thai mat, gillar roliga prylar, den största stilikonen på denna jord och ändå så jordnära? Jag beundrar dej så starkt...du ska verkligen fortsätta vara stolt över den du är, stå för det du gör och aldrig förändras för samhällets skull...du äger bara genom att vara den du är!! Massa hälsningar, kramar, tummen upp och beundran från lilla jag^^

2011-07-22 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0