Tio Punkter

Har inget roligt att skriva om, så här kommer tio onödiga fakta om mig:
  • Mitt mål när det kommer till jobb är att bli veterinär och sedan lägga på fysisk och psykologisk terapi för djur.
  • Jag är fullkomligt besatt när det kommer till The nightmare Before Christmas.
  • Jag bryr mig i allmänhet mer om djurs hälsa och livskvalité än att människor svälter och dör i världen.
  • Jag har haft fladdermus som ett favoritdjur sedan jag var runt fyra/fem år.
  • Jag älskar att pyssla i trädgården. Just nu har jag bara en liten uteplats, men den är iaf väldigt välskött.
  • Är otroligt svag för fantasivarelser med vingar och/eller horn. Änglar, pegasus, enhörningar, älvor eller demoner.
  • Min pappa är en av mina närmsta vänner.
  • Om man bläddrar på min Ipod kan man hitta både Lily Allen och Amy Macdonald inklämt bland all synth.
  • Har aldrig varit så stolt över något som jag är över  Bianca. Hon är perfekt på alla sätt ♥
  • Jag älskar att sjunga med när jag lyssnar på musik. Oftast alldeles för högt och med massor av falska toner.

Me and lovely Jack

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättekul att läsa! Känner igen mig på mer än hälften av punkterna:D

2011-07-24 @ 15:11:45
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Linda Snakeflake Wennevold

Vart hittar du alla dessa grejer?? Hel söta ju!! I love Jack!

2011-07-24 @ 16:23:29
Postat av: Sanna

Underbart hår måste jag säga, älskar vågorna. Änvänder du möjligen någon speciell tång för att få det så? :-)

Kramar!

2011-07-24 @ 21:27:19
Postat av: mitsukai

SANNA



Tack. Resultatet av att sova med flätor =)

2011-07-25 @ 01:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0