@Mami

I lördags pluppade jag äntligen ner i Örebro för att hälsa på mamma. Var flera, flera månader sedan sist så det känns bra att vara här ett par dagar. Dessutom följde pojken med för att stanna en natt och dra med på lördagsmys. Det blev restaurangbesök kantat med massa smaskiga drinkar. Perfekt! Nu är dock pojken hemma hos sig igen och jag har spenderat en timma i mammas jacuzzi. Känner mig som en ny människa, till o med huvudvärken jag haft hela dagen försvann i badvattnet. Lööövli! Och imorgon blir det shopping med mami. Det ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: Nicole - Leopardprinted Drama Queen

jag vill också ha en jacuzzi som tar bort huvudvärk! haha

2011-07-18 @ 06:26:14
URL: http://theweirdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0