A Lovely Day



Bestämde träff med min underbara Cissi, och tillsammas hade vi en helt perfekt dag! Började med att köpa med mat från Yammy och placera oss i parken. Där fick hon en försenad födelsedagspresent och Bianca gav henne en födelsedagspuss.


Glada flickor ♥
Efter maten blev det lite snabb shopping av div nödvändiga saker så som badmadrasser, strumpbyxor och korthållare.


Sedan pluppade vi tillbaka till parken med glass! Jag tog kulglass med melon och blåbär, min favorit!
(Bianca approves)


Ehum.... Två sötnosar och en.. blå mupp!


Vi passade även på att knäcka ett par cider och mitt i allt kom det två trevliga killar och joinade oss. Vi hade väldigt mysigt, drack, pratade och bara njöt av kvällssolen. Jag älskar verkligen sommar i Göteborg!




I Love you.
My Sister from another Mister
Tack för en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Miaka

Aw! Love you too<3

Tack för en fantastisk dag!

2011-07-29 @ 23:58:41
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men så äär ju du mycket duktigare än mig med :P Har hört från väldigt många att det generellt är ett långt spel och att det bla blev länge än vad det var tänkt från början!

2011-07-31 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0