★ ★ ★

Nu har jag kommit till rätta här hemma. Har varit en behövlig dag av lugn och ro.
Tog ett ordentligt pluggpass för att beta av senaste delen i historia och har även gått en lång tur med lillan genom välkända kvarter. Hon är så glad över att vara hemma igen! Har även betat av en massa andra viktiga småsaker under dagen, så just nu känner jag mig väldigt tillfreds. Nyduschad och varm.

Dessutom har jag och sötaste Cissi äntligen bokat hotell för våran Stockholmstur i slutet på mars. Vi ska åka upp och se IAMX live, dessutom blir det nog tid för både shopping och kanske lite utgång med på ett hörn. Åh vad jag längtar! Sist jag såg IAMX gick jag därifrån i ett lyckorus, hoppas på en minst lika bra spelning den här gången.


Bild från 23 maj 2009


Kommentarer
Postat av: Linda

IAMX! Kommer dom till Shtlm?? :'D

dom avbokade ju Arvika i somras. :(

Men åh! Vilket datum?



Kram~

2011-01-27 @ 12:20:08
URL: http://lixens.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha givetvis är det april, ja är ju så förvirrad :P Pepp pepp pepp!!!

2011-01-27 @ 15:58:01
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0