Oups...

Klockan är 02.29 och jag ska äntligen få gå och lägga mig! Råkade ut för en liten olycka innan och saneringen har tagit sin lilla tid. Skulle koka ett par morötter men råkade slå på fel platta, något jag inte märkte förrän det helt plötsligt bolmade tjock rök från mitt lilla kök. Visade sig att jag råkat bränna ner ett helt nytt (stort) blockljus som jag ställt av mig på spisen, och resultatet blev en rök som gjorde mig svimmfärdig och en helt nersmetad spis. Efter att ha öppnat upp hela lägenheten och tagit ut Bianca så återstod bara stearinspisen. Så jag har jag skrapat och skrapat (tacka gudarna för hällspisen) och nu är köket återigen skinande rent.
Har jag någon gång nämt att jag är riktigt klantig...?

Ps. lyckades koka morötterna med, mums.


Kommentarer
Postat av: Miaka

Åh men kära nån vilken tur att du eller Bianca inte blev skadad! Känner att det där skulle kunna hända mig med :P



Tack! Ja, det är ju kortare än vad jag nånsin haft känns det som, men trivs rätt bra faktiskt!

2011-01-31 @ 13:40:49
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men shit, vilken tur att inget värre hände!

2011-01-31 @ 20:22:35
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0