Linser

När jag var omkring 13 år fick jag mina första färgade linser (efter en del tjat), och sedan var jag fast.
Egentligen har jag inget emot mina egna ögon. De är stora och ljusblåa, något många människor suktar efter, men jag uppskattar omväxling. Oftast beställer jag hem linser från asiatiska sidor då de har störst och bäst utbud enligt mig, men vanliga optiker är inte att förakta. Till saken hör iaf att jag just köpt hem ett par underbara linser! Nu ser det ju iofs weird ut med det bruna som lyser igenom, men med ljus iris tror jag att de kan bli awesome!
Oh vad jag längtar tills dessa skönheter dyker ner i brevlådan!



Göm inte att prata med en optiker och få ögonen undersökta innan du använder linser!


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: haha, det VAR inte asgott nej xD men luktade ju fan värre! smakade dock bara blå. ja men precis! när dom är uppdruckna ska vi sätta karamellfärg i så det ser typ svart och giftigt ut ;)

2011-01-17 @ 16:49:10
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Annicat

Jag använder vanliga linser med styrka, men de här måste ju vara mycket större i omkrets än vanliga eller? Och är det svårt att sätta i dem (dvs, måste man spärra upp ögonen som fan för att de ska sätta sig?:P)? Och jag brukar vara väldigt känslig för linser och undrar om de linser du provat, ända sen första paret, har varit bekväma att bära?

2011-01-17 @ 19:09:02
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: thaitrÄsh

det kommer bli najs på dig.

jaha. det var ju trevligt. :) vissa har ju bara tur att bli avmålade ;)

2011-01-17 @ 19:30:18
URL: http://thaitrash.se
Postat av: Isa

Eftersom intresset verkar stort skriver jag inte ut vartifrån jag beställt tavlorna på bloggen än, orkar inte med ytterligare väntetider :)

Men jag använer mig av steveartgallery.se

Deras hemsida är aningen rörig och skulle må bra av en uppdatering men deras kunskaper och talang uppväger!

2011-01-18 @ 00:00:31
Postat av: MYMiC

Åh jag älskar också att använda linser, det är så himla kul att kunna variera :D

2011-01-27 @ 10:40:27
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0