Picture Post

Här är lite mer bilder från helgen med Em. Det blir en så härlig blandning av hundar när vi träffas, min lilla chihuahua som är lika stor som labben Albins huvud. Och så före detta spanska gatuhunden Daisy, med sötaste nosen som stolt spatserar som mellanhunden i samlingen. Härligt!


Nyvakna flickor... och Albin.


Bianca och Daisy, de är så sjukt lika till sättet att det är galet.


Och så självklart en ytterst fin bild på mig och Albin. Han ser lagom road utav mina mysko poser, haha ♥



Kommentarer
Postat av: Emz

Sv: Det var så lite så :)Vet ju själv hur förvirrade det var med youtube, koderna och lyckas få klipp att fungera i ens blogg, hade tur att en kompis löste problemet åt mig och såklart delar jag med mig av lösningen till andra som har samma problem :D



Allt bra annars? :)

2011-02-15 @ 18:49:31
URL: http://emmelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0