Nattligt Babbel

Sitter här på en av mina nattliga pluggstunder och känner mig helt matt i kroppen. Var iväg och simmade innan, mycket skönt att köra ett riktigt hårdpass i längd. Tränigsvärk, here I come! Benen känns fortfarande som kokta spagettisar, men det är rätt trivsamt ändå. Ska ändå bara sitta i soffan och förbereda för filosofisamtal imorgon. Det ska disskuteras livstidsstraff och mord med Martin Hedén, som dessutom är en uppmärksammad konstnär. Det ska bli väldigt spännande! Dessutom har jag världens bästa studiemusik i bakgrunden, Kraftwerk! Är helt inne i en period med dem för tillfället, och just nu rullar en av mina personliga favoriter ur högtalarna:

 


Kommentarer
Postat av: Mli

Vad fränt ! JAG heter Hedén! kom å tänka på min kusin martin då, men kom även på att det är ju på mammas sida, så han heter björk:( men nästan iaf:D

2011-02-11 @ 11:06:21
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Haha nej men den här var faktiskt på rea, annars hade jag inte haft råd! Annars har jag egentligen inte råd :( Har dock tagit mig råd nu den senaste månaden just för att jag typ inte kunde köpa något alls i höstas med tanke på uteblivtet csn. Men tja du vet, ebay and such det drar ju verkligen ner prsiserna att handla där!

2011-02-11 @ 19:21:59
Postat av: Miaka

Ebay är verkligen livsfarligt! Det kommer ruinera mig tillslut tror jag, :P

2011-02-11 @ 19:51:20
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0