Things

Gick igenom en del kommentarer innan och såg att flera har frågat om nedanstående punkter. Så inom de närmaste dagarna ska jag försöka beta av dem, och är det någon jag glömt av så är det bara att hojta till!
  • Mina bodymods och framtida planer
  • Vad jag använder för smink
  • Hur jag kom in på modellandet

(Yay, crappy cam-pic from earlier this month)

 

I went through a few of the comments and saw that some of you have asked questions about these points mentioned below. So in the next few days I'll try to answer them, and if you think anything is missing just post a note below.

  • My bodymods and plans for the future
  • What makeup I use
  • How I got into modeling

 


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Det kan jag förstå :/ Men menar du hela rasen eller att många blir fel framavlade? Ungefär som med mops kanske...

2011-12-23 @ 14:45:59
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0