Fredag

Beställningen från Cyberdog är fixad, dock kommer det få bli en till ganska snart eftersom ett av de två klädesplaggen jag fick beställa inte var inne för tillfället. (Typiskt) Men ändå, tack mami! Vad det blev får ni se när det kommer, tihi.
Så mycket mer finns det inte att säga egentligen. Har jobbat en del under dagen, men annars har det varit ganska lugnt. Ligger just nu i gästsängen och kikar på Seven som jag inte sett på åratal tillsammans med Bianca. Allt blir så mycket mysigare med en liten blöt nos tryckt emot halsen  ♥


Gammal bild, men kameran ligger nerpackad på något bra ställe...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 13:25:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0