Hemmakväll


Trött och osminkad Mitsukai... BLÖÖH!

Pappor är väldigt bra. Iaf min, han är väldigt extremt bra. Idag kom han över och bjöd på taco eftersom han vet att jag varit väldigt nere det senaste! Och eftersom jag inte ätit sedan torsdag morgon var det väldigt välkommet med mat. Han drog dessutom med mig till affären så jag fick fylla upp kylen igen. Hoppas jag får tillbaka lite aptit nu, den har varit totalt borta i en vecka... Weird!
Anyway, efter maten blev det filmkväll med Tim burton, och sedan fastnade vi båda framför en lång dokumentär angående 9/11. Riktigt intressant, och tiden bara flög iväg. Pappa kom inte härifrån förrän långt efter midnatt. Tur att han också är en en nattuggla. Nu ska jag iaf kila till sängen och göra Bianca sällskap där hon redan ligger och ser jättesöt ut! Snuffsan ♥


Kommentarer
Postat av: peter

aaw vad fint av din pappa :) en riktig underbar trevlig far & dotter kväll :D

2010-09-12 @ 10:25:04
URL: http://fotope.blogg.se/
Postat av: Ells

Haha,ja egentligen brukar jag inte teckna just sådär ^^ men när jag tar en paus från manga tränandet så är det kul att teckna lite annorlunda saker ^^ Men tack så mycket! roligt att höra att något uppskattar vad jag gör ^^

2010-09-12 @ 22:49:52
URL: http://jademysteries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0