***



Sedan begravningen i fredags har jag bott i mitt gamla rum hos pappa. Riktigt behövligt och avslappnande, men idag återvänder jag ändå hem. Ikväll står bildredigering på schemat, bilder från kyrkogården. Under själva begravningen stod ju tack o lov inte jag för fotandet, det hade jag seriöst inte klarat. Men dagen efter återvände jag till kyrkogården för att ta lite bilder på alla blommor och tända ett par ljus.  Får se om jag hinner bli klar med någon bild idag, annars kommer de väl upp här lite senare i veckan.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Säg till när/om du vill hitta på något, och kom ihåg att du alltid kan ringa, oavsett vad det gäller! <3

2010-09-07 @ 14:49:58
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: Jorm

(svar på ditt svar i min blogg). Ja, herregud :// Jag fattar inte vad som är så jävla svårt med att leva jämställt? Det är liksom.. 2010, kanske dags att bara ÄNDRA på det? Alla människor kan ändra sina åsikter och jag tror att när det kommer till kritan så är det nog inte så svårt att se att alla är människor och duger lika mycket, och att vi egentligen är rätt lika? men så är ju tyvärr inte fallet right now. :(

2010-09-10 @ 18:15:34
URL: http://jattenjorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0