The Phantom: London



Höjdpunkten på resan och den bästa födelsedagspresent jag kunnat tänka mig!
Phantom Of The Opera Her Majesty's Theatre.
Pappa slog på stort, inte nog med att han förbokat de bästa platserna, på plats bjöd han på jättefin champagne som vi skålade och avnjöt innan föreställningen började. Självklart var det totalt fotoförbud i hela teatern, men här är ett litet klipp iaf. Dock måste jag säga att han som spelade Raoul under vår kväll var mycket snyggare, och att både Phantomens och Christine's röster var mycket bättre. Verkar som om vi lyckades pricka in deras bästa alternativ!

Och gosh vad bra det var! Satt med gåshud under hela föreställningen!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det måste ha varit helt fantastiskt att se den live i självaste London :)

Lika fin som alltid se jag.

2010-10-03 @ 18:22:20
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ne gud vad avundsjuk jag blir på dig nu :O jag skulle verkligen villja se the phantom of the opera på en riktig teater :O

2010-10-13 @ 00:39:54
URL: http://rebeccasblindness.blogg.se/
Postat av: moa

Åh. Jag var i london för ungefär två månader sedan, och jag och min mamma såg då phantom of the opera. Jag kan inte räkna alla gånger jag sett filmen och lyssnat på soundtracket, men det var så otroligt mycket bättre live. Jag grät och ryste, och njöt så enormt mycket.

2011-02-03 @ 17:44:32
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0