Headache

En heldag med huvudvärk. Lovley!
Har spenderat tiden med att sova varvat med extrem pojkvänssaknad. Sådär lagom kul, det enda jag egenligen fått gjort var starten av mitt wireless. Det har legat nere ett tag så jag har fått köra med sladd (aka snubbeltrådd) genom hela lägenheten. Men idag fick jag tummen ur och ringde kundtjänst så de fick hjälpa mig starta skiten igen. Nu slipper jag stå på näsan så fort jag försöker gå till köket.


Titta vilken söt bild jag fick skickad till mig.
Så smickrande att folk faktiskt lägger ner tid på att måla av mig!




Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Jag längtar också till imorrn! <3



Jag kan tänka mig det. Albin, kämpa mot sömn? I vilken värld då, haha. Det finns ju inte på kartan. Så länge matte var med så var allt lugnt. :)

2010-10-12 @ 23:11:13
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0