Stuffz


Mycket död flicka med två hårbollar och en väldigt.. intresserad... (?) vovve.

Idag har jag skämt bort mig riktigt ordentligt. Det behövdes verkligen för den senaste tiden har jag inte unnat mig själv något. Allt jag köpt har antingen varit till hunden, eller till andra. Men idag var det som sagt min tur. Det blev två underbara klänningar och en liten änglapingla som fick följa med mig hem.
Kikade dessutom in på Kawaiidesign och hämtade ut min nya älsklingsmössa! Samma mössa som jag totalt kärade ner mig i under fotograferingen i söndags, tihi!

Sedan blev det även en snabbis för att ta mått inför en kommande modevisning, det kommer bli awesome!
Soooo, stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Låter riktigt kul. Hoppas modevisningen går bra. :)

2010-11-26 @ 13:56:55
URL: http://annabumbi.blogspot.com
Postat av: Arathin@soclog

Oh thank you ^^

2010-11-26 @ 16:02:58
URL: http://Arathin.soclog.se
Postat av: Ingen spec

Hej jag undrar om du kan lägga upp en bild på hår uppsättningen?=)))) Jätte coolt sminkat!!=D

2010-11-29 @ 17:38:00
Postat av: mitsukai

*visst kan jag visa uppsättningen med två bollar, stay in touch =)*

2010-11-29 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0