Tea and Snow

Jag kom iväg till Borås! Huvudet spelar fortfarande spratt med mig, men hade ändå jättemysigt med bästa Em. Så härligt att träffa henne och vovvarna igen. ♥ Nu har jag dock jobbat mig hem i snöstorm och ligger och huttrar under en filt. Vem stängde av värmen lixom! Fast det är riktigt vackert ute nu, kritvitt och gnistrande. Riktigt sagoväder! Ska nog koka en kopp te, tina en bulle och sätta mig vid ett fönster och bara njuta.

Och på tal om te, jag har fastnat för den här låten, eller ja, mest videon! Kanske inte så konstigt eftersom jag är en riktig sucker för både galna teapartyn och Alice i Underlandet.


Kommentarer
Postat av: Arathin

Oh vilken underbar video! Tepartyn är något av det bästa som finns, mer te till världen ^^

2010-11-24 @ 11:10:32
URL: http://arathin.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0