Pills

Jag lubbar omkring och städar mitt i natten. Behöver göra något hela tiden för stannar jag upp får jag krypningar i hela kroppen, andningsbesvär och illamående. Detta pga ett litet missöde med min medicinering som ledde till tre pillerfria dagar, inte det bästa. Abstinensbesvären är verkligen hemska efter att ha slutat så tvärt (med antidepp brukar man långsamt tappa ner om det ska avvecklas). Nu har jag iaf fått i mig min dagliga dos och känner redan att illamåendet blivit bättre, dock inte tillräckligt för att jag ska kunna slappna av ordentligt. Ah well, lägenheten kommer vara ren imorgon, höhö.


Kommentarer
Postat av: Grodan

Jag brukar få som stötar i hjärnan när jag inte får mina antidepp.. sjukt jävla obehagligt :/

2010-11-16 @ 14:01:03
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0