Piercing

Så har skolan börjat igen. Inte det roligaste, but that's life.
Men imorgon blir det äventyr iaf, ska in till stan och möta upp pojken som rest ner från Västerås, försöka hitta födelsedagspresent åt pappsen och sedan sa jag in till Ed och pierca naveln. Äntligen säger jag bara! Har planerat det jättelänge, men andra piercingar har lyckats komma ivägen, och sedan hade jag inte råd. Haha! Nu är det dock dags och jag är pepp, pepp, pepp! Och självklart ska det i ett smycke med fladdermöss när det läkt lite.
Härligt, härligt.. detta blir kroppssmycke nummer 10!




Kommentarer
Postat av: Pyra

Oh vilket vackert smycke! Man vill ju nästan pierca naveln för att skaffa ett sådant :)

2010-06-13 @ 18:03:27
URL: http://Littlelilith.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0