Lost Keys

Har jobbat som en toka ända sedan jag kom hem från shoppingen. Har fotat en massa objekt som ska upp på nätet och sedan suttit och plockat/redigerat över 300 bilder. Ögonen går i kors men det är lika bra att passa på nu när jag har chansen att dra in lite extra pengar. De kommer ju alltid till användning. Det var dock lite roligt när jag upptäckte att det inte fanns en USB-kabel i kontoret, och att jag dessutom glömt min. Men det löstes efter ett litet tag.



På tal om glömda saker. Under flera dagar har jag letat efter mina husnycklar. Upptäckte i Örebro att de inte låg i väskan och antog att de hamnat hos pojken i Västerås när jag packade om. Så jag bad honom leta, men icket! De fanns inte någonstans. Jag gissade på att det bara var att bita i det sura äpplet och betala ersättning till hyresvärden. Men idag när papi var över i min lägenhet för att ta in posten fick jag det här meddelandet.

"Det som borde göra dig riktigt nervös är inte att du tappat bort nycklarna utan att de hänger i din hall!!!!!"

Seriöst, ibland undrar jag hur min hjärna är skapt. Nog för att mina mediciner ofta snurrar till det ordentligt, men detta har jag då aldrig råkat ut för!


Kommentarer
Postat av: carruuuuu

din bild va fin men vart lite fundersam över hur det gick till att fota med linslocket på xD

2010-03-31 @ 09:59:41
Postat av: Johanna

Hur fan lyckas man med att låsa in nycklarna? :p

2010-03-31 @ 11:43:42
Postat av: mitsukai

CARRUUUUU



Hehe, jag har thas skillz ;)

Eller snarare cam...

2010-03-31 @ 13:16:39
Postat av: mitsukai

JOJJO



Bra fråga :P

Pappa var ju över någon dag senare och han minns inte att det var olåst. Det är fan epic mysterium!

2010-03-31 @ 13:17:55
Postat av: carruuuuu

ahaaaa xD

2010-03-31 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0