IKEA

Sådär, nu är jag tillbaka igen!
Totaldäckade så fort jag kommit hem igår av trötthet och huvdvärk. Men nu är jag mer utvilad än vad jag varit på länge, plus att det står två fyllda kassar från IKEA och väntar på mig i köket. Fick verkligen hem en hel massa saker jag länge varit i stort behov av. Mestadels badrumsinredning och köksutrustning (bla jättesöta glas i svart och vitt) men även en del småplotter som ljus och blommor. Woh! Nu är jag glad.

Dagens roligaste var dock en liten flicka som med stora ögon betraktade mig under en lång stund i fikakön och sedan kläckte ur sig "mamma, titta hon ser ut som en barbiedocka".


Jag igår.

Nej nu ska jag rulla ur sängen och masa mig till affären. Kylen står gapande tom och magen kurrar. Undra vad jag ska laga för middag? Äh, ute skiner solen och jag har lov, wiih!


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: jaså? :D ja dom är riktigt bra alltså.

2010-03-02 @ 13:41:01
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Fredrika

aawhh, vad gulligt med den lilla tjejen! :D det är så sött med barn ibland. Jag har cyberloxfalls som jag använder till och från, och en dag var jag i en butik och två små tjejer kom fram och ställe massor med frågor. den äldsta kan inte ha varit äldre än 9, så sööta! :D "finns ditt riktiga hår där under någonstans?" haha :D



fett fin sminkning btw! vad använder du för eyeliner? :D



tack så mycket för alla tips, jag är supertaggad på blått ;D kramkram!

2010-03-03 @ 11:54:37
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: Sandra

Gud vad du är vacker, speciellt med ditt hår. :) Take Care!

2010-03-05 @ 21:42:24
URL: http://strangecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0