Good Mitsukai

Fredag... Igen. Hur gick det till? Nyss var det måndag och första dagen på lovet.
Usch, allt bara flyger förbi.


Har dock fått gjort en hel del idag. In på psyk för medicineringsändring. De höjde min dos och gav mig nya lugnande, känns bra trots att det innebär att jag kommer få knapra ännu mera tabletter och att jag antagligen kommer bli känslomässigt avstängd den närmaste framtiden. Nu kanske jag äntligen kommer kunna sova ordentligt iaf! Sedan var jag in en snabb vända hos optikern för att hämta ut nya glasögon, dock inte till mig. (Tyvärr, jag som vill ha!)
Och efter det har jag hunnit plocka lite hemma, hängt över axeln på en kille som kom hit för att hjälpa mig med avloppen och nu sitter jag i soffan och försöker förstå mitt nya ComHem-paket. Inte det lättaste må jag säga!
Skulle egentligen tagit mig in till götet idag, men det får bli imorgon eller på måndag. Just nu är jag väldigt nöjd med att sitta i solskenet tillsammans med Bianca och lyssna på älskade Depeche Mode.
Puss!


En väldigt trasslig, osminkad och förvirrad flicka.



Kommentarer
Postat av: Candy

Kan du berätta hur du gör för att vara så blek? =) Tycker att det är så otroligt vackert, men känner mig oftast bara... rödflammig.



Trist att du måste svälja så mycket piller, men vad gör man egentligen?

2010-03-05 @ 19:16:24
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0