Elaka Björkar

Pappa kidnappade mig innan idag.
Han var sugen på skidor, och det är ju egentligen aldrig fel med lite träning, så jag lät mig helt enkelt kidnappas.
Något jag fick ångra bittert för väl ute i skogen kom det fram en jättestor björk och slog mig! Han hoppade fram från ingenstans och var jätteelak! Jag lovar... eller.. okej då. Sanningen är att jag körde på ett träd.
Måste varit en rolig syn. Mitt i den brantaste backen försvann spåren och jag for rätt ut i skogen tills jag som sagt fick närkontakt med herr björk och fick kravla omkring i djupsnö.. härligt med skidor.. eller hur... *HOST*

Jaja, bra träning är det iaf. Om vädret är bra kör vi på lördag igen. Så alla stackars satar därute, se upp för en blåhårig dåre på skidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0