Furminator Update

OMG!
Jag fick hem den igår, redan en dag efter att jag vunnit den på tradera och jag var ju tvungen att prova direkt. Antagligen bästa köpet jag gjort! Tussarna flög och till slut hade jag kammat ut en halv hund. Inte nog med att min soffa numera är näst intill pälsfri, Bianca njuter av att slippa bära runt på massa överflödig underull i sommarvärmen. Är verkligen superglad att jag äntligen hittat något som fungerar även på små fjuttstrån, ska lätt rekommendera den till alla djurägare jag känner!

Furminatorn finns alltså på apoteket för 500 kr, lätt värda pengar egentligen. Men som sagt så tjingade jag hem den för 200 kr, tacka vetja tradera.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vilken härlig syn :)

2010-06-18 @ 10:51:46
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: Jimmie och Kingeling

ska nog ta och kolla in utbudet på tradera nu.... ;)

2010-06-21 @ 12:24:55
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0